Faceți căutări pe acest blog

luni, 5 noiembrie 2012

Câştigătorii Concursului Naţional de Poezie Ion Sângereanu, ediţia I

Sâmbătă, 3 noiembrie, au fost premiaţi la Ocna Mureş câştigătorii primei ediţii a Concursului Naţional de poezie Ion Sângereanu. Din păcate nu am putut ajunge acolo (distanţa foarte mare şi mici probleme personale), dar sunt bucuroasă că am un loc pe podium. Mi-a părut bine şi de faptul că pe lista premianţilor s-au aflat şi alţi tineri care se regăsesc de obicei printre laureaţii concursurilor de gen, ceea ce înseamnă că manifestarea culturală de la Ocna Mureş a început cu dreptul şi promite să fie şi pe viitor un concurs de calitate. La ediţia din acest an au participat peste 60 de poeţi din ţară şi din Rep. Moldova.

Am tot căutat zilele astea poeme ale lui Ion Sângereanu, dar nu am găsit. Mi-ar fi plăcut să le citesc.

Iată mai jos lista premianţilor:

Marele Premiu - Ştefania Miruna Belea, Bucureşti
Premiul I - Delia Grosu, Bucureşti
Premiul al II-lea - Marina Popescu, Bucureşti (adica io:) )
Premiul al III-lea - Mihai Ionuţ Ologu, Vulcan, Hunedoara
                          - Nicolae Ghe. Mihăilă, Galaţi
Menşiuni: - Adelina Dozescu, Lugoj
               - Adriana Nuc Balogh, Ocna Mureş
               - Silviu Mihăilă, Alba Iulia
               - Cristina Steliana Voicu, Ploieşti
               - Valentin Macaveiu, Alba Iulia.

6 comentarii:

  1. Unul din castigatori5 noiembrie 2012 la 13:32

    Felicitari ! Ai fost la festivitatea de premiere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Am recitit apoi, o zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc la fel! Tu ai fost? Poti sa te semnezi cu numele adevarat, sa ma mandresc si eu cu cititorii mei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, iti vizitez blogul de ceva timp, am vrut sa scriu ca mi-au publicat numele gresit :), Ghe. in loc de Gabriel. O zi frumoasa, gand bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. La festivitatea de premiere nu am fost din pacate, eram si eu curios cum s-a desfasurat.

    RăspundețiȘtergere
  6. poate va citi si cineva care a fost si ne va povesti impresii :)
    Si mie mi s-a intamplat sa ma "boteze" Mariana , in loc de Marina...

    Ti-am citit acum cateva poeme de pe un site, mi-au placut. Te mai astept pe aici! daca ai si tu un blog, da-mi de veste.

    RăspundețiȘtergere