Faceți căutări pe acest blog

marți, 4 ianuarie 2011

revelionul orașului meu


București, ai petrecut strașnic
ți-ai săltat fustele colorate până la cer
ai lăsat la vedere senzualitatea străzilor înghețate
trupul tău împodobit cu legiuni de
suflete aburinde
suflete bete
suflete împietrite
suflete inocente
suflete ninse
suflete umanoide schizoide
ți-ai ascuns câinii în boscheții arși de chiciură
i-ai speriat cu surlele și trâmbițele artificiilor
apocalipsa petardelor tale
ți-ai trimis bucuria
spre adevăratele stele
ai aruncat trecutul în paginile de istorie
din care ai făcut confetti
(am citit până în ultimul ceas
Un secol cu Neagu Djuvara)
ți-ai dat iar în petic
te-ai fălit cu imnuri fără glorie
concerte șampanii pahare și sticle
împrăștiate în marile piețe construite de comuniști

București ia-ți acum copiii străzii de mână
du-i la movieplex e premiera celui mai nou SF.
Anul Domnului 2011.
O să mă spăl pe dinți și viața va fi ca înainte.

2 comentarii:

  1. as reformula
    "ai lăsat la vedere strazile înghețate"

    as renunta la:
    "suflete umanoide schizoide"

    "O să mă spăl pe dinți și viața va fi ca înainte."

    de prea multe ori spui "ți-ai" si "ia-ți"

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pt tecere si sugestii. si uitasem de poezia asta :)
    mda, referitor la "suflete umanoide schizoide" mi s-a mai spus ca nu e chiar in regula, cred ca o sa ma gandesc la o reformulare sau sa o elimin de tot. la ultimul vers insa nu pot renunta, a fost o traire...proprie si personala :)

    RăspundețiȘtergere